Gymnázium Jiřího Ortena Kutná Hora

Gymnázium Jiřího Ortena je všeobecně vzdělávací škola. Žáci mohou dospět k maturitě buď v osmiletém, nebo čtyřletém studijním oboru. Svým působením chce GJO v žácích vybudovat předpoklady pro to, aby byli v dnešním dynamickém světě profesně konkurenceschopní. Sídlí v jedné z nejmodernějších školních budov v Česku a nachází se v poklidné čtvrti na okraji Kutné Hory.

Gymnázium Blovice

Škola je jediným zařízením svého druhu v okrese Plzeň - jih. Již přes 50 let poskytuje vzdělání dětem ze široké spádové oblasti. Pyšní se již 3 tituly Gympl roku v Plzeňském kraji a v rámci ČR se již umístila na 2. a 4. místě.

Gymnázium Broumov

     Gymnázium Broumov je škola s všeobecným zaměřením, jejímž cílem je podpora všestranného rozvoje žáků, motivace k celoživotnímu učení, výchova k tvořivému myšlení, logickému uvažování a řešení problémů. Dalším cílem školy je motivovat žáky ke studiu na vysoké škole a k tomuto studiu je připravovat.
     Prioritou je budovat školu se spokojenými žáky a jejich učiteli a profesionalizovat práci učitelů a žáky chápat jako klienty školy.

Katolické gymnázium Třebíč

Katolické gymnázium Třebíč je všeobecné církevní gymnázium s čtyřletým a osmiletým oborem vzdělávání, jehož zřizovatelem je Biskupství brněnské.

www.kgtrebic.cz

https://www.facebook.com/kgtrebic/

Gymnázium Jana Palacha Praha 1

Čtyřleté všeob. gymnázium v Praze 1 s pětadvacetiletou tradicí, zrekonstruovaná komorní škola v hist. centru Prahy, 8 kmenových tříd pro 20 - 26 studentů.Žákům 3. r. nabízíme vol. předměty dle výběru a zájmu, včetně rozšiřujících nep. seminářů,garantujeme malé jaz. skupiny s tradičně vysokou úrovní výuky AJ,organizujeme přípravu za zkoušky FCE a CAE.V rámci spolupráce se šk. psycholožkou zajištujeme osobní a kariérové poradenství.

Gymnázium pod Svatou Horou Příbram

Jsme malá škola zaměřená na živé jazyky s certifikovanou výukou některých předmětů v cizím jazyce, individuálním přístupem, silnou divadelní tradicí a pestrou nabídkou školních i mimoškolních akcí.

Gymnázium Brno, Elgartova 3

Gymnázium má kapacitu 360 žáků ve 12 třídách, což umožňuje, aby zde vládla rodinná atmosféra mezi žáky a pedagogy. Takřka všichni se známe navzájem osobně. Myslíme i na naše handicapované žáky, máme zařízení i pro vozíčkáře. Profesorský sbor je přiměřeně mladý, plně aprobovaný. Dokážeme pružně reagovat na současné trendy ve vzdělávání a vědě. Jsme partnerskou školou Masarykovy univerzity. Naši studenti se zúčastňují studijních pobytů na středních školách v Evropě i v zámoří.

Purkyňovo gymnázium, Strážnice

Jsme Fakultní škola Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze a partnerská škola Cambridge P.A.R.K.  Získali jsme status školy spolupracující s Mensou. Jsme držiteli  prestižního titulu EKOŠKOLA již počtvrté. Obrovským úspěchem  bylo získání dvou 1. míst v celostátním kole SOČ , pod vedením VŠ pedagogů MU v Brně a našich vyučujících a 1.místo v mezinárodní Dějepisné soutěži studentů gymnázií v Chebu pod záštitou Senátu PČR.

 

 

Slezské gymnázium Opava

Slezské gymnázium je školou, která nabízí čtyřleté studium zakončené maturitní zkouškou. Ač jde o školu poměrně mladou, má v nejen v Opavě, ale i v blízkém okolí pevnou pozici a pozitivní pověst. Školní vzdělávací program s názvem „V čase a prostoru se neztratíme“ nabízí studentům pestrý rejstřík volitelných předmětů, důraz je také kladen na studium cizích jazyků.

Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183

Gymnázium v Milevsku zahájilo svoji činnost v září 1953. Každý rok se otevírá jedna třída studia 6letého a jedna 4letého. 

Nabízíme: ÚSV ukončené maturitou.  Vyučujeme ANJ, NEJ a RUJ. Všichni žáci studují dva cizí jazyky. Dotace hodin a široký výběr volitelných předmětů umožňují studentům velmi dobrou přípravu na všechny typy VŠ. Úspěšnost přijetí na VŠ se pohybuje okolo 90 %. (u víceletého studia je ještě o něco vyšší).  Pro nové studenty připravujeme adaptační kurz.

Gymnázium Česká Třebová

Gymnázium Česká Třebová, sídlící v nádherné a architektonicky cenné budově, je škola s příjemnou atmosférou a přátelským prostředím. Naši studenti se vzájemně znají a dokáží si pomáhat. Jsou úspěšní v mnoha soutěžích a projektech a škola je na ně velmi pyšná. Studenti jsou připravováni k dalšímu studiu na vysokých školách humanitního i přírodovědného zaměření. Škola je v okolí výjimečná rozsahem spektra nabízených jazyků a šíří mezinárodních kontaktů. Přijďte se k nám podívat, budete vítáni.

Gymnázium Třebíč

Gymnázium Třebíč je střední školou poskytující všeobecné vzdělání ve dvou studijních programech - osmiletém a čtyřletém. Má dlouhou tradici, bylo založeno již v roce 1871. Naši studenti dosahují vynikajících výsledků, úspěšně studují na prestižních univerzitách a nacházejí uplatnění v profesním životě. Škola se zaměřuje na rozvoj komplexní osobnosti studentů, klade důraz jak na jejich jazykovou vybavenost, tak na rozvoj odborných znalostí a dovedností v přírodovědných i humanitních oborech.

Gymnázium Nový Bydžov

Škola organizuje studium ve čtyřletém a šestiletém cyklu. Zaměření všech tříd je všeobecné s možností diferenciace v posledních dvou letech studia výběrem volitelných seminářů a cvičení. Do školního roku 2015/2016 nastoupilo v deseti třídách celkem 240 žáků, jejichž studijní úsilí zabezpečuje v plném či částečném pracovním poměru 21 pedagogů a 6 nepedagogických pracovníků.

Gymnázium Lovosice

GYMLOVO je zavedeným státním vzdělávacím ústavem s dlouholetou tradicí a trvalou jistotou vysoké úrovně středoškolské výchovy a vzdělávání, které nabízí čtyřletý i osmiletý typ studia. Nespornou předností našeho gymnázia je zejména velmi příjemná přátelská pracovní tvůrčí atmosféra a individuální přístup ke studentům. A jako regionální škola dokážeme často svými výsledky zároveň bez problémů obstát v konkurenci výrazně větších a silnějších středních škol a gymnázií v ČR.

Pražské humanitní gymnázium, š.p.o.

Nejsme velká škola, ale škola, která se snaží měnit přístup ke vzdělávání. Díky velkému počtu zahraničních žáků se nám daří přirozeně bourat často zažité stereotypy. Žákům i jejich rodičům nabízíme klima rodinné školy. Zakládáme si na vzájemné otevřenosti a individuálním přístupu ke každému žákovi, což podporuje jeho všestranný rozvoj. K tomu nám pomáhá i projektová výuka, kterou postupně zavádíme ve všech předmětech a která posiluje odpovědnější vztah žáka k vlastnímu vzdělávání.