preview

Krkonošské gymnázium a Střední odborná škola

Popis

Strategické cíle školy

  • Vytvoření bezpečného a příjemného prostředí pro žáky a zaměstnance
  • Postupné zavádění formativního přístupu ke vzdělávání
  • Podpora jazykového vzdělávání (Erasmus+, program American Academy, nabídka jazykových kurzů k získání certifikátů (FCE), zahraniční zájezdy a výměnné vzdělávací pobyty žáků a pedagogů)
  • Zavádění inovativní forem vyučování (projektové vyučování, tandemová výuka, zapojení odborníků z praxe, sdílení zkušeností, stínování, kolegiální sdílení)
  • Evaluace školy (dotazníky – žáci, zaměstnanci, rodiče, absolventi, veřejnost), hospitační činnost, srovnávací testy
  • Podpora aktivit a tvůrčího myšlení žáků, individuální přístup (zapojení do DoFe)
  • Funkční systém inkluzivního vzdělávání (sociální rovnost, systém podpory pro žáky se SVP, systém vzdělávání nadaných a talentovaných žáků)
  • Podpora environmentálně udržitelného a odpovědného chování žáků i zaměstnanců školy, probouzení/zvyšování zájmu o životní prostředí a způsoby, jak s ním šetrněji nakládat
  • Systematická práce se zaměstnanci (DVPP, činnost předmětových komisí, pravidelné porady, nastavený systém odměňování, poradní sbory vedení školy), podpora jazykových kompetencí pedagogů, modernizace zázemí zaměstnanců
  • Revize ŠVP (ICT do výuky, programování)
  • Podpora kulturních a sportovních aktivit (budování vztahu k regionu, účast v soutěžích, pořádání soutěží, projekty)
  • Rozvoj mezinárodní spolupráce a zapojení do projektů (+Polsko, Slovensko)
  • Prohloubení spolupráce se ZŠ a SŠ v regionu, podpora firem škole
  • Budování atraktivní tváře školy, vztahu žáků, rodičů i veřejnosti ke škole (komunitní setkávání, projektové dny, DOD, besedy s absolventy, zaměstnavateli atd.)
  • Zajištění školního psychologa a speciálního pedagoga

Kde studovat po střední škole?

Stačí se podívat jedním klikem do brožury Absolvent.cz

brochure

WWW: https://www.gymvr.cz/skola2/?cat=1
Zaměření školy: Gymnázium
Typ školy: Veřejná
Bezbariérový přístup: Ne

Diskuze